Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o. – Zuzana Janovcová
Zuzana Janovcová
Bakalářská práce
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Television advertising and its production of the Czech Republic to the example of Armada Films Ltd. Company
Anotace:
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované …víceAbstract:
The thesis talks about TV commercial and its production in the Czech Republic. The theoretical parts discusses briefly history of TV commercial and its forms and impact it has on us. Furthermore, the first part contains regulations effecting TV commercial and its production in the Czech Republic. The practical part focuses on the overall production of commercials in the Czech Republic and the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43041
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Mario Kubaš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
1. Teoretická část: Postprodukce v digitální fotografii 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Plísně b) volný výstavní soubor: Den poté
Jakub JURDIČ -
Z Petersonovy perspektivy: od kulturní produkce ke kulturní spotřebě
Štěpánka Weikertová