Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o. – Zuzana Janovcová
Zuzana Janovcová
Bachelor's thesis
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Television advertising and its production of the Czech Republic to the example of Armada Films Ltd. Company
Abstract:
Práce na téma televizní reklama a její tvorba v ČR vymezuje základní pojmy, pojednává v krátkosti o historii televizní reklamy, o formách televizní reklamy a o způsobech, kterými nás ovlivňuje, dále o regulaci a o produkci televizní reklamy. V praktické části se pak zaměřuje na celkovou produkci reklam v České republice a na představení společnosti Armada Films s.r.o. spolu s celkovými náklady na produkované …moreAbstract:
The thesis talks about TV commercial and its production in the Czech Republic. The theoretical parts discusses briefly history of TV commercial and its forms and impact it has on us. Furthermore, the first part contains regulations effecting TV commercial and its production in the Czech Republic. The practical part focuses on the overall production of commercials in the Czech Republic and the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43041
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Mario Kubaš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
The Importance of Music in Television Advertising
Petra Kovácsová -
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Stereotypy v československé televizní reklamě v době normalizace
Andrea Vohralíková -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
1. Teoretická část: Postprodukce v digitální fotografii 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Plísně b) volný výstavní soubor: Den poté
Jakub JURDIČ -
Z Petersonovy perspektivy: od kulturní produkce ke kulturní spotřebě
Štěpánka Weikertová