Ovlivnitelnost adolescentů v souvislosti s jejich sebehodnocením – Bc. Jiří Kůs
Bc. Jiří Kůs
Master's thesis
Ovlivnitelnost adolescentů v souvislosti s jejich sebehodnocením
Suggestibility of Adolescents in Context with their self-esteem
Abstract:
Prezentovaná studie vychází z nedávných výzkumů v oblasti implicitní sociální kognice a rozlišování explicitního a implicitního self-esteem. Byl proveden experiment se třemi skupinami adolescentů, kde první byla kontrolní a druhé dvě byly vystaveny persuazivnímu vlivu, každá jinému typu. V návaznosti na dvouprocesní model systematické a heuristické persuaze byla jedním typem expertní informace a druhým …moreAbstract:
The presented study is based on the recent research in the field of implicit social cognition which distinguishes the explicit self-esteem and the implicit self-esteem. Experiment was carried out with three groups of adolescents, the first one was the control one, and the other two were exposed to the persuasive influence, each group to a different type. In order to be in connection with the dual-process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b1bhy/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Petr Macek, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Náboženství v implicitní kognici: Nástin využítí paradigmatu sociálně implicitní kognice v kognitivní religionistice
Tomáš Hampejs -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Implicitní a explicitní rasismus vůči romskému etniku v kontextu potřeby kognitivního uzavření, orientace na sociální dominanci a víry ve spravedlivý svět
Ludmila Kašpárková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková