Marketing malých a středních podniků – Ing. Kateřina Borovičková
Ing. Kateřina Borovičková
Bakalářská práce
Marketing malých a středních podniků
Marketing of middle size and small companies
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zabývala marketingem malých a středních podniků. Nejprve jsem vymezila jejich definici, slabé a silné stránky, význam. Dále jsem se zaměřila na to, jak jsou malé a střední podniky podporovány ze strany Evropské unie a na co se zaměřují její projekty. Popsány jsou i způsoby financování ze strukturálních fondů. Ve stejné kapitole jsou zmíněny i české vládní organizace. Teoreticko …víceAbstract:
Bachelor work is dealing with marketing of middle size and small companies. First I circumscribe definitions of the middle size and small companies, their weaknesses and strengths, signification. Then I concentre on the European Union activities for the middle size and small companies, their support and plans. There are described also the ways of financing from structural funds of EU. In the same chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k28pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proposal of Employee Training and Development System in a Middle Size Automotive Company by Utilizing Competency Model and Multiple Criteria Decision Making Methods
Kateřina Kashi -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Intuitivní marketing malých a středních podniků a jeho aplikace na konkrétní firmu
Kateřina Buzková -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev