Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market – Julie Horáková
Julie Horáková
Master's thesis
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mezigenerační analýzou spotřebitelského chování na trhu s vínem v České Republice a v Německu. Cílem práce je odhalení rozdílů mezi spotřebním chováním Generace Y a Generace X při konzumaci vína a srovnání spotřebitelského chování v obou zkoumaných zemích. V úvodní části práce jsou popsána teoretická východiska spotřebitelského chování a analýza trhu s vínem v obou zkoumaných …moreAbstract:
The diploma thesis deals with intergenerational analysis of consumer behaviour on the wine market in the Czech Republic and in Germany. The goal of the thesis is to reveal the differences between the consumer behavior of the Generation Y and the Generation X in terms of wine consumption and comparison of the consumer behavior in both examined countries. In the first part of the thesis the theoretical …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117775
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2017
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Petr Jonák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Julie. \textit{Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/5urutq/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková