Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce – Bc. Kristýna Hrdinová
Bc. Kristýna Hrdinová
Bachelor's thesis
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Mnou vybraný subjekt je úspěšný potravinový řetězec Lidl, jehož značky budou následně analyzovány a bude zjištěna jejich oblíbenost mezi spotřebiteli. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoreticko-metodickou a aplikační část. Teoreticko-metodická část je zaměřena na rozbor tématu pomocí literárních a internetových …moreAbstract:
The topic of this bachelors work is to analyse the private brand of retail chain. My chosen subject is a successful food chain Lidl, whose brands will be followingly analysed and their popularity among customers will be found. This work is divided into two parts. These parts are theoretically metodic and aplication part. The theoretically metodic part is focused on the analysis of the theme with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRDINOVÁ, Kristýna. \textit{Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5uu74s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček