Bc. Kristýna Hrdinová

Bachelor's thesis

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Mnou vybraný subjekt je úspěšný potravinový řetězec Lidl, jehož značky budou následně analyzovány a bude zjištěna jejich oblíbenost mezi spotřebiteli. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoreticko-metodickou a aplikační část. Teoreticko-metodická část je zaměřena na rozbor tématu pomocí literárních a internetových …more
Abstract:
The topic of this bachelors work is to analyse the private brand of retail chain. My chosen subject is a successful food chain Lidl, whose brands will be followingly analysed and their popularity among customers will be found. This work is divided into two parts. These parts are theoretically metodic and aplication part. The theoretically metodic part is focused on the analysis of the theme with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
  • Reader: Ing. Jana Ochotná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management