Bc. Kristýna Hrdinová

Bachelor's thesis

Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce

The analysis of private labels in selected retail chain
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza privátních značek vybraného maloobchodního řetězce. Mnou vybraný subjekt je úspěšný potravinový řetězec Lidl, jehož značky budou následně analyzovány a bude zjištěna jejich oblíbenost mezi spotřebiteli. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoreticko-metodickou a aplikační část. Teoreticko-metodická část je zaměřena na rozbor tématu pomocí literárních a internetových …viac
Abstract:
The topic of this bachelors work is to analyse the private brand of retail chain. My chosen subject is a successful food chain Lidl, whose brands will be followingly analysed and their popularity among customers will be found. This work is divided into two parts. These parts are theoretically metodic and aplication part. The theoretically metodic part is focused on the analysis of the theme with the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Jana Ochotná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management