Strategická analýza podniku Jíša Rent-car – Josef Jíša
Josef Jíša
Diplomová práce
Strategická analýza podniku Jíša Rent-car
Strategic Analysis of Jíša Rent-car Company
Anotace:
Práce se zabývá strategickou analýzou podniku Jíša Rent-car s.r.o. Popisuje a hodnotí vnější a vnitřní okolí podniku, jeho konkurenční pozici a doporučuje pro podnik nejvhodnější strategii rozvoje.Abstract:
The topic of the thesis is a strategy analysis of Jíša Rent-car s.r.o. It describes and rates the internal and external company environment, its competitive position and recommends the most suitable strategy for company development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Milan Kout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of intermodal competition in selected EU transport markets
Tomáš Hamar -
Hodnocení konkurence v bankovním sektoru
Vendula Hasalová -
Tax systems in EAEU region: tax harmonisation, tax competition?
Vladimir Tiutiuriukov -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Roman Mráček