Monika Schmidtmeyerová

Bakalářská práce

Dotační možnosti EU na podporu školství a vzdělávání na příkladu konkrétního projektu spolufinancovaného z IROP v programovém období 2014–2020

EU Grant Possibilities to Support Education and Training in the Case of a Sample Project Co-financed by IROP in Programming Period 2014–2020
Anotace:
Bakalářská práce podává ucelený pohled na realizaci regionální politiky EU, s níž souvisí také objasnění metodiky projektového řízení v EU. Cílem bakalářské práce je nalezení vhodného dotačního titulu pomocí analýzy dotačních příležitostí a zpracování žádosti o podporu pro projekt Výstavba tělocvičny pro MŠ a ZŠ Ukrajinská v Ostravě, a to prostřednictvím monitorovacího systému MS2014+. První kapitola …více
Abstract:
The bachelor thesis provides a comprehensive view on the EU Regional policy implementation, which also relates with the EU Project management methodology. The aim of the bachelor thesis is to find a suitable grant opportunity for a sample project called Construction of gymnasium for kindergarten and elementary school Ukrajinská in Ostrava, and to process the project proposal and via the MS2014+ monitoring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Michaela Staníčková
  • Oponent: Leona Škrachová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava