Online marketingová komunikace eventové agentury – Kristýna Zahradníčková
Kristýna Zahradníčková
Diplomová práce
Online marketingová komunikace eventové agentury
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online komunikační mix, event marketing, trendy online marketingové komunikace a tvorba marketingové kampaně. Praktická část zahrnuje charakteristiku konkrétní eventové agentury, analýzu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of online marketing communication of the event agency Party Rebels. The theoretical part is focused on the concepts such as: online marketing, online communication mix, event marketing, trends in online marketing communication and creation of a marketing campaign, all the above is explained in detail. In the practical part, there are characteristics of the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5v97op/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHRADNÍČKOVÁ, Kristýna. \textit{Online marketingová komunikace eventové agentury}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5v97op/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová