Martin Sedliský
Bachelor's thesis
Marketingový mix v nákladní dopravě
The Marketing Mix of Cargo Transport
Abstract:
Tato práce je věnována marketingovému mixu, zejména marketingovému mixu dopravních služeb. Práce se zabývá popisem jednotlivých složek marketingového mixu, trhu dopravních služeb a analýzou marketingového mixu společnosti Taurus Trans, spol. s r. o. a návrhem doporučení pro odstranění případných nedostatků.Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing mix, particularly the marketing mix of transport services. The thesis includes specification of individual elements of marketing mix, transport services market, and analysis of marketing mix of the company Taurus Trans, spol. s r. o., and the suggested recommendations for elimination of possible defects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sedliský, Martin. Marketingový mix v nákladní dopravě. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Návrh marketingového mixu Dopravního podniku České Budějovice
Klára Steinocherová -
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Klára Vaňková -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva -
Analýza marketingového mixu dopravní společnosti
Petr Vilam -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku služeb
Zuzana Kondziolková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Mirka Pekárková