Bc. Kateřina Dvořáková

Bakalářská práce

Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a věnuji se zde marketingovému mixu, jeho 4 nástrojům (produkt, cena, distribuce a komunikace), komunikačnímu mixu, kam spadá reklama, osobní prodej, public relations a podpora prodeje. Nakonec jsem se zaměřila na rozšířený marketingový mix, který je typický pro sektor služeb. Sem řadíme navíc lidi, procesy a fyzickou přítomnost …více
Abstract:
This bachelor thesis is consists of two main parts. The first is theoretical part and I tell there about marketing mix, 4 tools, which are product, price, placement and promotion. Communication mix where is personal sale, advertisement, public relation and sale promotion. In the end of the first part I focus on expanded marketing mix. We can see it in service sector. In this mix belong to people, process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku