Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti – Bc. Kateřina Dvořáková
Bc. Kateřina Dvořáková
Bakalářská práce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Application of marketing mix tools in a selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a věnuji se zde marketingovému mixu, jeho 4 nástrojům (produkt, cena, distribuce a komunikace), komunikačnímu mixu, kam spadá reklama, osobní prodej, public relations a podpora prodeje. Nakonec jsem se zaměřila na rozšířený marketingový mix, který je typický pro sektor služeb. Sem řadíme navíc lidi, procesy a fyzickou přítomnost …víceAbstract:
This bachelor thesis is consists of two main parts. The first is theoretical part and I tell there about marketing mix, 4 tools, which are product, price, placement and promotion. Communication mix where is personal sale, advertisement, public relation and sale promotion. In the end of the first part I focus on expanded marketing mix. We can see it in service sector. In this mix belong to people, process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/k55yo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová