Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Bc. Veronika Hrozová Kotoučová
Bc. Veronika Hrozová Kotoučová
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Abstract:
Diplomová práce je věnována konceptu společenské odpovědnosti ve farmaceutické firmě Merck a analýze postojů zaměstnanců k tomuto konceptu. Teoretická část diplomové práce obsahuje základní vymezení pojmů souvisejících se společenskou odpovědností firem obecně a situace na poli farmaceutických firem sdružených v Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu postojů …moreAbstract:
The diploma thesis deals with concept of Corporate Social Responsibility in Pharmaceutical company Merck and its analysis of employees attitude to this concept. The theoretical part conteins basic information about CSR and related terms and situation on fields of Pharmaceutical firms compound in Asociation of Inovation pharmaceutical industry. The practical part is focus on employees attitude Merck …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d108r/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
CSR v ČR – chtějí firmy celonárodní systém koordinace CSR?
Lukáš Skřivan