Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Bc. Veronika Hrozová Kotoučová
Bc. Veronika Hrozová Kotoučová
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate social responsibility and social marketing
Anotácia:
Diplomová práce je věnována konceptu společenské odpovědnosti ve farmaceutické firmě Merck a analýze postojů zaměstnanců k tomuto konceptu. Teoretická část diplomové práce obsahuje základní vymezení pojmů souvisejících se společenskou odpovědností firem obecně a situace na poli farmaceutických firem sdružených v Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu postojů …viacAbstract:
The diploma thesis deals with concept of Corporate Social Responsibility in Pharmaceutical company Merck and its analysis of employees attitude to this concept. The theoretical part conteins basic information about CSR and related terms and situation on fields of Pharmaceutical firms compound in Asociation of Inovation pharmaceutical industry. The practical part is focus on employees attitude Merck …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d108r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedúci: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a společenská odpovědnost
Adriana Sailerová Rothová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze