Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu – Bc. Martina Lekešová
Bc. Martina Lekešová
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu
Project on Marketing Communication of Medical Services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian Market
Abstract:
Diplomová práce obsahuje projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši marketingové komunikace se zaměřením na oblast lázeňství a jejími specifiky v mezinárodním prostředí. V praktické části je provedena PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních …moreAbstract:
The thesis contains a project of marketing communication of therapeutic services of Spa Luhačovice, a.s. on the Austrian market. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part covers literary review of marketing communication focused on spas and their specifics in the international environment. The practical part describes conducted analysis such as the PESTE analysis, Porter analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEKEŠOVÁ, Martina. \textit{Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5vhq3a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lekešová, Martina. Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová