Markéta BLAŤÁKOVÁ
Diplomová práce
Inovativní školy v současnosti
Inovation schools today
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inovativními školami, konkrétně svobodnou demokratickou školou, která se nachází v České republice. Fenomén svobodného vzdělávání představuje ve světě tradici, avšak v České republice na počátku svého vývoje. Cílem práce bylo představit inovativní školy v českém prostředí konkrétně svobodnou demokratickou školu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teoretická …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on innovational schooling, concretely democratic school, which are also situated in the Czech Republic. The Phenomenon of this educational presents a tradition in the word, but it is at the beginning of its progress in the Czech Republic. Goal of this thesis is to introduce inovation schools in the Czech environment specifically democratic school. Thesis is divided in two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLAŤÁKOVÁ, Markéta. Inovativní školy v současnosti. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Zakládání svobodných demokratických škol: organizačně-legislativní proces
Anna Bártů -
Fyzikální experimenty z Mechaniky ve výuce fyziky v tradičních, Montessoriovských a svobodných demokratických školách
Zuzana VIŠVADEROVÁ -
České svobodné školy
Markéta Mrázová -
Proces odškolování žáků ve svobodné základní škole: Zkušenost s přestupem na sebeřízené vzdělávání očima žáků a pedagogů.
Sára Špatková -
Sociálně patologické jevy ve vybrané základní škole. Případová studie.
Denisa Kalousová -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Adaptace žáků na přechod na střední školu: případová studie
Tomáš Gill -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová