Markéta BLAŤÁKOVÁ
Master's thesis
Inovativní školy v současnosti
Inovation schools today
Abstract:
Diplomová práce se zabývá inovativními školami, konkrétně svobodnou demokratickou školou, která se nachází v České republice. Fenomén svobodného vzdělávání představuje ve světě tradici, avšak v České republice na počátku svého vývoje. Cílem práce bylo představit inovativní školy v českém prostředí konkrétně svobodnou demokratickou školu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. Teoretická …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on innovational schooling, concretely democratic school, which are also situated in the Czech Republic. The Phenomenon of this educational presents a tradition in the word, but it is at the beginning of its progress in the Czech Republic. Goal of this thesis is to introduce inovation schools in the Czech environment specifically democratic school. Thesis is divided in two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLAŤÁKOVÁ, Markéta. Inovativní školy v současnosti. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zakládání svobodných demokratických škol: organizačně-legislativní proces
Anna Bártů -
Fyzikální experimenty z Mechaniky ve výuce fyziky v tradičních, Montessoriovských a svobodných demokratických školách
Zuzana VIŠVADEROVÁ -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Sociálně patologické jevy ve vybrané základní škole. Případová studie.
Denisa Kalousová -
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Školní adaptace ukrajinských žáků na základní škole – případová studie
Lukáš Vlach -
Problém socioekonomického postavení žen v Asii - případová studie: komparativní studie :Japonsko, Čína, Indie
Karolína Hrbková