Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY – Vendula Mošťková
Vendula Mošťková
Diplomová práce
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
Project of Brand Development of Company XY
Anotace:
Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním …víceAbstract:
On the market there is a strongly competitive environment. This encourages the company to strengthen the brand's position in the consumer market and building strong relationships with its customers, which is the target of this thesis. The theoretical part describes the issue of branding, requirements of the brand and its management process. Then in the analytical part examines how consumers perceive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mošťková, Vendula. Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová