Informální učení studentů oboru sociální pedagogika – Bc. Šárka Chlupová
Bc. Šárka Chlupová
Master's thesis
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Informal Learning of Students in the Field of Social Pedagogy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem informálního učení vysokoškolských studentů oboru sociální pedagogika. Magisterská práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je čtenář seznámen s ústředními koncepty, jakými je učící se společnost, celoživotní učení a informální učení. Pozornost je věnována též charakteristice oboru sociální pedagogika, se zvláštním zaměřením na téma učení sociálních …moreAbstract:
This diploma thesis examines informal learning of university students in the field of social pedagogy. This thesis has a theoretically-empirical character. In the theory part the core concepts, such as learning society, lifelong learning and informal learning, are introduced. Attention is also paid to the characteristics of the field of social pedagogy with focus on learning of social educators. Empirical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chlupová, Šárka. Informální učení studentů oboru sociální pedagogika. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Problémy raně zletilých klientů bez zázemí se začleňováním se do společnosti.
Barbora Hrbková -
Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika
Daniela Bagarová -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík -
Informální učení na pracovišti
Silvie Volková -
Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti
Hana Cetkovská -
Motivace a možné bariéry k sebevzdělávání dospělých a seniorů
Jana GRYGAROVÁ