Informální učení studentů oboru sociální pedagogika – Bc. Šárka Chlupová
Bc. Šárka Chlupová
Master's thesis
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Informal Learning of Students in the Field of Social Pedagogy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem informálního učení vysokoškolských studentů oboru sociální pedagogika. Magisterská práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je čtenář seznámen s ústředními koncepty, jakými je učící se společnost, celoživotní učení a informální učení. Pozornost je věnována též charakteristice oboru sociální pedagogika, se zvláštním zaměřením na téma učení sociálních …viacAbstract:
This diploma thesis examines informal learning of university students in the field of social pedagogy. This thesis has a theoretically-empirical character. In the theory part the core concepts, such as learning society, lifelong learning and informal learning, are introduced. Attention is also paid to the characteristics of the field of social pedagogy with focus on learning of social educators. Empirical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chlupová, Šárka. Informální učení studentů oboru sociální pedagogika. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problémy raně zletilých klientů bez zázemí se začleňováním se do společnosti.
Barbora Hrbková -
Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika
Daniela Bagarová -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Změna kariéry jako příležitost pro celoživotní učení
Jakub Marčík -
Informální učení na pracovišti
Silvie Volková -
Evaluace informálního učení ve vybrané společnosti
Hana Cetkovská -
Motivace a možné bariéry k sebevzdělávání dospělých a seniorů
Jana GRYGAROVÁ