Ondřej Kučera

Bachelor's thesis

Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky

Market Mapping for New Brand Launch
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou …more
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is the sneaker market research for the purpose of laun-ching a new brand and possible opening of a new Sneaker store. The theoretical part in-troduces and describes the basic concepts that are relevant to the topic and the research methods. The practical part focuses on strategic analyses, creating personas, and most importantly the analysis of questionnaire construction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kučera, Ondřej. Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications