Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky – Ondřej Kučera
Ondřej Kučera
Bachelor's thesis
Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
Market Mapping for New Brand Launch
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou …moreAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is the sneaker market research for the purpose of laun-ching a new brand and possible opening of a new Sneaker store. The theoretical part in-troduces and describes the basic concepts that are relevant to the topic and the research methods. The practical part focuses on strategic analyses, creating personas, and most importantly the analysis of questionnaire construction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČERA, Ondřej. \textit{Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5vwtue/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučera, Ondřej. Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Elitní a masová kultura v oblasti divadla, vymezení tvorby a segmentace trhu v Praze
Kristýna Klimešová -
Spotřebitelské chování seniorů na trhu kulturních institucí
Jana Kupská -
Chování spotřebitelů na trhu s divadelní kulturou
Markéta Tulková -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková