Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment – Robert Kufa
Robert Kufa
Bachelor's thesis
Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment
Marketing meaning of body image focused on men’s segment
Abstract:
Moderní muž musí plnit více rolí, než tomu bylo v historii. Kromě zajištění domácnosti a rodiny, jakkoliv mu s tím žena pomáhá, se musí začít starat i o svůj vzhled, neboť konkurence sílí ve všech oblastech, a to jak v pracovním, tak i společenském a osobním životě. Cílem této práce je zpracování otázky významu vlastního těla (body image) u mužské populace, kterou zodpovím pomocí obsahové analýzy 4 …moreAbstract:
Modern man has to fulfill more roles than he did in history. Instead of leading the family, although woman helps him, he must begin to take care about his body image, because the competition is growing in all areas -- social, personal or work. The aim of this work is to process issue of importance of the body image meaning in the male population, using content analysis of 4 years of men's magazine …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29172
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2012
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Pořadí narození a jeho souvislost s body image a self-esteem u mladých dospělých
Tereza Jachanová -
Body image u adolescentiek s ťažkým zrakovým postihnutím: komparatívna štúdia medzi Českou republikou a Slovenskom
Lívia Brodanská -
Antický ideál mužské krásy ve filmových adaptacích
Jana Hubočanová -
Podoby ideálu mužské krásy na postavách princů z československých filmových pohádek.
Hana Králová -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová -
Pořadí narození a jeho souvislost s body image a self-esteem u mladých dospělých
Tereza Jachanová -
Body image v kontextu prožívané míry úzkosti, depresivity a perfekcionismu v období mladé dospělosti
Martin Podešva -
Sebepercepce a body image u mužů 20 - 40 let ve sportu
Barbora Břenková