Robert Kufa

Bakalářská práce

Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment

Marketing meaning of body image focused on men’s segment
Anotace:
Moderní muž musí plnit více rolí, než tomu bylo v historii. Kromě zajištění domácnosti a rodiny, jakkoliv mu s tím žena pomáhá, se musí začít starat i o svůj vzhled, neboť konkurence sílí ve všech oblastech, a to jak v pracovním, tak i společenském a osobním životě. Cílem této práce je zpracování otázky významu vlastního těla (body image) u mužské populace, kterou zodpovím pomocí obsahové analýzy 4 …více
Abstract:
Modern man has to fulfill more roles than he did in history. Instead of leading the family, although woman helps him, he must begin to take care about his body image, because the competition is growing in all areas -- social, personal or work. The aim of this work is to process issue of importance of the body image meaning in the male population, using content analysis of 4 years of men's magazine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29172