Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment – Robert Kufa
Robert Kufa
Bakalářská práce
Marketingový význam body image zaměřený na mužský segment
Marketing meaning of body image focused on men’s segment
Anotace:
Moderní muž musí plnit více rolí, než tomu bylo v historii. Kromě zajištění domácnosti a rodiny, jakkoliv mu s tím žena pomáhá, se musí začít starat i o svůj vzhled, neboť konkurence sílí ve všech oblastech, a to jak v pracovním, tak i společenském a osobním životě. Cílem této práce je zpracování otázky významu vlastního těla (body image) u mužské populace, kterou zodpovím pomocí obsahové analýzy 4 …víceAbstract:
Modern man has to fulfill more roles than he did in history. Instead of leading the family, although woman helps him, he must begin to take care about his body image, because the competition is growing in all areas -- social, personal or work. The aim of this work is to process issue of importance of the body image meaning in the male population, using content analysis of 4 years of men's magazine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29172
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29172
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pořadí narození a jeho souvislost s body image a self-esteem u mladých dospělých
Tereza Jachanová -
Body image u adolescentiek s ťažkým zrakovým postihnutím: komparatívna štúdia medzi Českou republikou a Slovenskom
Lívia Brodanská -
Antický ideál mužské krásy ve filmových adaptacích
Jana Hubočanová -
Podoby ideálu mužské krásy na postavách princů z československých filmových pohádek.
Hana Králová -
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Dina Friedmannová -
Pořadí narození a jeho souvislost s body image a self-esteem u mladých dospělých
Tereza Jachanová -
Body image v kontextu prožívané míry úzkosti, depresivity a perfekcionismu v období mladé dospělosti
Martin Podešva -
Sebepercepce a body image u mužů 20 - 40 let ve sportu
Barbora Břenková