Pavel Karásek

Bachelor's thesis

Marketing ve virtuálním prostředí

Marketing in virtual environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, jeho souvislostmi se 4P klasického marketingu a SEO optimalizací. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretickém oddílu jsou vysvětleny základní pojmy a oblasti online marketingu. Jsou zde srovnány 4P marketingu z pohledu internetem zprostředkovaného (virtuálního) a fyzického prostředí. Pro obě prostředí jsou uvedeny charakteristiky společně s jejich …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing and its connection with 4Ps of traditional marketing and SEO optimization. Thesis consists of two parts. Theoretical part defines and explains basic facts about online marketing. The 4Ps of marketing are analyzed and compared in virtual and physical environment. There are pros and cons mentioned for each environment. Practical part is dealing with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2014
  • Supervisor: Zdeněk Smutný
  • Reader: Václav Řezníček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39301