Orientácia v neznámom prostredí pomocou rozšírenej reality – Martin Kubanda
Martin Kubanda
Bakalářská práce
Orientácia v neznámom prostredí pomocou rozšírenej reality
Orientation in an Unknown Environment Using Augmented Reality
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo vytvořit navigační systém pro uživatele v neznámém prostředí s využitím rozšířené reality. Aplikace bude vytvořena pomocí knihoven JavaScriptu bez použití herních enginů, jako je Unreal Engine nebo Unity. Hlavní část byla věnována tvorbě webové aplikace využívající systém rozšířené reality WebXR a knihovnu Three.js pro headset HoloLens 2. V teoretické části jsem …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis was to create a navigation system for the user in an unknown environment using augmented reality. The application will be created using JavaScript libraries without the use of game engines like Unreal Engine or Unity. The main part was devoted to the creation of a web application using the WebXR augmented reality system and the Three.js library for HoloLens 2 glasses …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/147575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBANDA, Martin. \textit{Orientácia v neznámom prostredí pomocou rozšírenej reality}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5w337t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Zkušenosti žen s péčí během porodu - očekávání a realita
Hana Novotná -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc