Cena jako faktor konkurence v gastronomii – Bc. Monika Hrvolová
Bc. Monika Hrvolová
Master's thesis
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
The price as a factor of competition in gastronomy
Abstract:
The master dissertation deals with analysing the influence of factors of external and internal environment on the competitiveness of the company and its prices. In the theoretical part, there is a description of the services and prices from the economic and marketing point of view. The following analytical part contains the characteristics of the methodology used and continues with the situational …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou vplyvu faktorov vonkajšieho a vnútorného prostredia na konkurencieschopnosť podniku a jeho cien. V teoretickej časti sa nachádza popis problematiky služieb a ceny z ekonomického a marketingového pohľadu. Nasledujúca analytická časť obsahuje charakteristiku použitej metodológie a pokračuje situačnou analýzou vybraného podniku. Pri spracovávaní analytickej časti som …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ye9ca/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2018
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Analýza konkurence stavební společnosti HBH, a. s. Považská Bystrica
Milan HAMŠÍK -
Transferová cena pro sdílené IT služby
David Hejduk -
Teoretická část: Portrét ošklivosti ve fotografii Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Cena za smrt b) volný výstavní soubor: Normal
Tereza TRAUTMANNOVÁ