Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Kateřina Vulcová, DiS.
Kateřina Vulcová, DiS.
Bachelor's thesis
Optimalizace nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Optimization of the Marketing mix tools in the select company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci nástrojů marketingového mixu ve společnosti CBA Nuget. V rámci optimalizace jsou předloženy vlastní návrhy a doporučení pro případné změny marketingového mixu ve společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce je popsat a analyzovat marketingový mix společnosti CBA Nuget a následně navrhnout případná vylepšení, která by vedla k zefektivnění marketingového mixu …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the optimization of marketing mix tools in the company CBA Nuget. As part of the optimization, our own proposals and recommendations for possible changes in the marketing mix in the company are presented. The main goal of the bachelor's thesis is to describe and analyze the marketing mix of the company CBA Nuget and then suggest possible improvements that would lead …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development - Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové strategie vybraného podniku
Václav Rožec -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Veronika Podhorská -
Optimalizace marketingové strategie
Magdaléna Nováková -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti
Robert Pelc
Názov
Vložil
Vložené
Práva