Bc. Robert Pelc, DiS.

Bakalářská práce

Návrh na optimalizaci marketingové strategie vybrané společnosti

Marketing strategy optimization proposal for a chosen company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a komparaci vybrané skupiny nákladů na marketing ve společnosti, která je z oblasti terciálního vzdělávání - konkrétněji se jedná o soukromou vyšší odbornou školu. Cílem této práce je poskytnout komplexní zhodnocení a porovnání nákladů na marketing a následně navrhnout opatření k optimalizaci v této oblasti. Bakalářská práce zároveň zdůrazňuje význam terciálního …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of a selected group of marketing costs in a tertiary education enterprise - specifically a private university. The aim of the thesis is to comprehensively evaluate and compare marketing costs and subsequently propose measures for optimization in this area. The bachelor thesis also highlights the importance of tertiary non-university education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/e4esi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)