Metody a formy výuky na málotřídní škole – Mgr. Lenka Hladíková
Mgr. Lenka Hladíková
Diplomová práce
Metody a formy výuky na málotřídní škole
Methods and forms of teaching at small school with composite classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou na málotřídních školách, jež jsou velmi specifické oproti základním školám. Konkrétně sleduje metody a formy výuky užívané na málo-třídních školách. Práce je rozčleněna do tří kapitol: První kapitola se zabývá málotříd-ními školami. Objasňuje čtenářům historii málotřídek, vymezuje pojem málotřídní školy, přibližuje výuku na málotřídní škole, kde se blíže zaměřuje na …víceAbstract:
The diploma thesis engages in small schools with composite classes, that are very specific in comparison with elementary schools, it concretely pursues methods and forms of teaching, that are used at small schools with composite classes. The diploma thesis is divided into three parts: The first chapter engages in small schools with composite classes. It is focused on history and idea of small schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o9iki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Metody simulační výuky ve výuce ošetřovatelských postupů na Střední zdravotnické škole
Alena PROCHÁZKOVÁ -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody výuky rozvíjející kritické myšlení žáků ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy
Eva ŘÍHOVÁ -
Metody výuky násobení na základní škole praktické
Klára Přikrylová