Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu – Martin Zejda
Martin Zejda
Bakalářská práce
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Visualization of point clouds using Unreal Engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace pro vizualizaci mračen bodů pomocí virtuální reality. Obsahuje podrobný popis vývoje aplikace v herním enginu Unreal Engine 4 a propojení tohoto enginu s virtuální realitou Oculus Rift a HTC Vive. Součástí vývoje jsou problematiky importu a vykreslování mračen bodů, optimalizace výkonu, ovládání a interakce aplikace, nastavení virtuální reality a designu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of an application for the visualization of point clouds using virtual reality. It contains a detailed description of the development of the application in Unreal Engine 4 and connecting this engine to the virtual reality of Oculus Rift and HTC Vive. Development includes importing and rendering of point clouds, performance optimalization, application control …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Assessment of ground filtering algorithms of point clouds in complex artificial terrains
Petr Klápště