Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu – Martin Zejda
Martin Zejda
Bachelor's thesis
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Visualization of point clouds using Unreal Engine
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace pro vizualizaci mračen bodů pomocí virtuální reality. Obsahuje podrobný popis vývoje aplikace v herním enginu Unreal Engine 4 a propojení tohoto enginu s virtuální realitou Oculus Rift a HTC Vive. Součástí vývoje jsou problematiky importu a vykreslování mračen bodů, optimalizace výkonu, ovládání a interakce aplikace, nastavení virtuální reality a designu …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of an application for the visualization of point clouds using virtual reality. It contains a detailed description of the development of the application in Unreal Engine 4 and connecting this engine to the virtual reality of Oculus Rift and HTC Vive. Development includes importing and rendering of point clouds, performance optimalization, application control …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
System engineering and informatics / Economic informatics
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Assessment of ground filtering algorithms of point clouds in complex artificial terrains
Petr Klápště -
Fázová přeměna vlhkého vzduchu při jeho ochlazování pod teplotu rosného bodu aplikovaná na podlahovém konvektoru Fázová přeměna vlhkého vzduchu při jeho ochlazování pod teplotu rosného bodu aplikovaná na podlahovém konvektoru Fázová přeměna vlhkého vzduchu při jeho ochlazování pod teplotu rosného bodu aplikovaná na podlahovém konvektoru Fázová přeměna vlhkého vzduchu při jeho ochlazování pod teplotu rosného bodu aplikovaná na podlahovém konvektoru Fázová přeměna vlhkého vzduchu při jeho ochlazování pod teplotu rosného bodu aplikovaná na podlahovém konvektoru
Jan Barák