Martin Zejda

Bachelor's thesis

Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu

Visualization of point clouds using Unreal Engine
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace pro vizualizaci mračen bodů pomocí virtuální reality. Obsahuje podrobný popis vývoje aplikace v herním enginu Unreal Engine 4 a propojení tohoto enginu s virtuální realitou Oculus Rift a HTC Vive. Součástí vývoje jsou problematiky importu a vykreslování mračen bodů, optimalizace výkonu, ovládání a interakce aplikace, nastavení virtuální reality a designu …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the development of an application for the visualization of point clouds using virtual reality. It contains a detailed description of the development of the application in Unreal Engine 4 and connecting this engine to the virtual reality of Oculus Rift and HTC Vive. Development includes importing and rendering of point clouds, performance optimalization, application control …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta