Ekonomický liberalismus a jeho vztah k chování spotřebitelů na volném trhu – Ing. Ondřej Černík
Ing. Ondřej Černík
Bakalářská práce
Ekonomický liberalismus a jeho vztah k chování spotřebitelů na volném trhu
Economic liberalism and relation to consumer behaviour in the free competitive market
Anotace:
Práce se zabývá vznikem a vývojem ekonomického liberalismu, volného trhu, jako prostředí nutné pro jeho uplatňování. Zároveň vytváří prostor pro chování spotřebitele na volném trhu. V teoreticko metodologické části objasňuji pojem liberalismus a jeho společensko filozofické vymezení. Jednotlivé druhy liberalismu a jejich historii a dvě období ekonomického liberalismu ve světových dějinách. V aplikační …víceAbstract:
The graduation theses is dealing with rise and development of economic liberalism, free market as environment for his necessary exercitation and space for consumer behaviour in the free market. I'm showing up conception of liberalism and his sociability philosophic delimitation. The sorts of liberalism and their two periods in world's history. I'm applying to limitation of factors to consumer behaviour …víceKlíčová slova
Daně dělba práce disponibilní důchod hrubý národní produkt inflace inovace keynesiánská revoluce laissez-faire marketing marketingový plán masová produkce maximalizace zisku neviditelná ruka trhu obchodní bilance pevný měnový kurz plovoucí měnový kurz rozpočtový schodek sociální mobilita společenská elita státní výdaje tržní hodnota zaměstnanost životní cyklus výrobku. Taxes division of labour disposable income gross national product inflation innovation Keynesian revolution Laissez faire marketing plan mass-production maximizing profit invisible hand trade balance state rate of exchange floating rate of exchange budget deficit social mobility society elite public expenditures market value employment product life cycle.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zxcz2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova