Romana Bělonohá

Master's thesis

Zelený marketing

Green Marketing
Anotácia:
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Abstract:
The aim of the Thesis is to give an overview of selected companies from various industries that have an ecological approach and utilize green marketing together with a following overall evaluation forecast of likely development of the subject, mainly in the Czech Republic environment in comparison with the world.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2010
  • Vedúci: Hana Ezrová
  • Oponent: Jiří Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24648

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management