Romana Bělonohá
Master's thesis
Zelený marketing
Green Marketing
Anotácia:
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.Abstract:
The aim of the Thesis is to give an overview of selected companies from various industries that have an ecological approach and utilize green marketing together with a following overall evaluation forecast of likely development of the subject, mainly in the Czech Republic environment in comparison with the world.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24648
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2010
- Vedúci: Hana Ezrová
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24648
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zelené sporty a jejich dopad na životní prostředí: Analýza na příkladu orientačního běhu
Ondřej Paleček -
PC a životní prostředí
Veronika Jarošová -
Vnímání a postoj k ochraně životního prostředí a zelené školy v Bhútánu.
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Iontové kapaliny a jejich potenciální vliv na životní prostředí
Jonáš Lačňák -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam