Lujza Sigetová

Bakalářská práce

Trendy v marketingovej komunikácii

Trendy v marketingové komunikaci
Anotace:
Bakalárská práce popisuje základní pojmy z marketingu a představuje současné a novodobé trendy v online komunikaci. V analytickej části je skúmaná konkurencia spoločnosti Moonsocks a na základě rozhovoru s vlastníkem firmy jsou získané další informace o novodobých trendech využívaných v ich marketingovej komunikaci. Pri analýze bylo spozorované nevyužitie nízko nákladových a hlavně efektních nástrojů …více
Abstract:
The bachelor thesis describes the basic concepts of marketing and presents current and modern trends in communication. The analytical part examines the competition of Moonsocks and based on an interview with the owner of the company, more detailed information is obtained about modern trends used in their marketing communications. During the analysis, the non-use of low-cost and especially effective …více
Abstract:
Bakalárska práca popisuje základné pojmy z marketingu a predstavuje súčasné a novodobé trendy v online komunikácii. V analytickej časti je skúmaná konkurencia spoločnosti Moonsocks a na základe rozhovoru s majiteľom firmy sú získané podrobnejšie informácie o novodobých trendoch využívaných v ich marketingovej komunikácií. Pri analýze bolo spozorované nevyužitie nízko nákladových a hlavne efektívnych …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON