Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin – Ondřej Heimerle
Ondřej Heimerle
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
The influence of brand image on purchase behavior - food quality and origin labels
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je definovat používané značení kvality a původu potravin v České republice a posoudit vliv tohoto značení na kupní chování spotřebitelů. Součástí práce je i posouzení míry znalostí a vnímání tohoto značení u obyvatel Karlovarského kraje a posouzení vlivu značení při jejich nákupním rozhodování. Teoretická část práce se zabývá především základním vymezením pojmů a komparací …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to define certifications of quality and origin of food products in the Czech Republic and to assess the impact of certifications on the consumers’ decisions. The thesis also evaluates the level of knowledge and perception of the certifications in the Karlovy Vary region. It assesses the impact of certifications on purchasing decisions. The theoretical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEIMERLE, Ondřej. \textit{Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5x3l9g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková
Název
Vložil
Vloženo
Práva