Marketingový plán malého výrobního podniku Spark, s.r.o. – Bc. Lenka Konečná
Bc. Lenka Konečná
Diplomová práce
Marketingový plán malého výrobního podniku Spark, s.r.o.
Marketing plan for a small manufacturing company Spark, Ltd.
Anotace:
Diplomová práce obsahuje teoretická východiska marketingového plánování. V praktické části jsou zpracované marketingové analýzy současného stavu malého výrobního podniku Spark, s.r.o. Práce zohledňuje současné ekonomické prostředí a vliv krize na odvětví. Návrh řešení tvoří marketingový plán, který bude obsahovat opatření pro zlepšení ekonomické situace společnosti a úspěšné překonání pokračující recese …víceAbstract:
The diploma thesis contains theoretical bases for marketing planning. The practical section includes marketing analyses drawn up with respect to the current situation of Spark, s.r.o., a small manufacturing plant. The thesis takes account of the existing economic environment as well as impacts of the crisis on the sector. The proposed solution comprises of a marketing plan that will contain measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/joy0s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Bc. Sabina Nolčová
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Tvorba marketingového plánu
Jolana Horáková -
Tvorba podnikatelského plánu
Aleksandar Brdar -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Založení fitness centra- business plán a marketingová strategie
David Boček