Jolana Horáková
Bakalářská práce
Tvorba marketingového plánu
Marketing Plan Creation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu marketingového plánu. Cílem práce bude sběr a analýza dat týkajících se stávajících zákazníků hotelu, následná segmentace trhu na základě vhodných kri-térií a návrh marketingoví komunikace pro jednotlivé segmenty. V teo-retické části práce bude rozebrána problematika tvorby marketingo-vého plánu, současně budou vyargumentovány výhody vyplývající z …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing plan creation. The aim of the work will be the collection and analysis of data related to current hotel customers, market segmentation based on eligible criteria and market-ing communications suggestion for each segment. Theoretical part of the work will discuss the issue of creating a marketing plan as well as the benefits resulting from its creation for a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kktv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hospitality market segment profile - families
Vendula Hartvichová -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova