Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ – Mgr. Lenka Blahynková
Mgr. Lenka Blahynková
Diplomová práce
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Primary school teachers’ attitudes to environmental education at schools without environmental orientation
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zjistit, jaké postoje zastávají učitelé 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ. V rámci tohoto cíle je dále zkoumán vliv proenvironmentálních postojů učitelů 1. stupně ZŠ, vliv jejich pocitu kompetence sám/sama environmentální výchovu na 1. stupni ZŠ realizovat a vliv jejich věku na zastávané postoje k environmentální …víceAbstract:
The thesis aims at identifying primary school teachers’ attitudes to environmental education at schools without environmental orientation. As part of the above, the thesis studies the impact of the teachers’ pro-environmental stands, the impact of the feeling of competence to teach environmental education, as well as the impact of the teachers’ ages on their attitudes to environmental education at …víceKlíčová slova
environmentální výchova postoje postoje k environmentální výchově faktory ovlivňující postoje k environmentální výchově proenvironmentální postoje učitelé 1. stupně ZŠ základní školy bez environmentální profilace environmental education attitudes attitudes to environmental education factors impacting attitudes to environmental education pro-environmental stand primary school teachers schools without environmental orientation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lqc3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHYNKOVÁ, Lenka. \textit{Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xbf6x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh pojetí realizace praktických činností na základní škole bez existence dílny
Hana STAŇKOVÁ -
Povědomí o České republice u žáků České školy bez hranic v Londýně
Tomáš Honajzer -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ -
Volnočasové aktivity a volný čas dětí s taneční zkušeností (streetdance) a dětí bez taneční zkušenosti na druhém stupni základní školy a nižším gymnáziu
Andrea Kuczmanová -
Přínos projektu "Silní bez násilí" k podpoře rozvoje pozitivního klimatu ve vybrané základní škole
Sabina Coufalová -
Bilingvní žáci České školy bez hranic Londýn: Jazykové strategie a sebe-vnímání
Veronika Jaklová -
Environmentální gramotnost žáků na vybrané střední odborné škole
Michaela Moudrá -
Vliv environmentální výchovy na úroveň ekogramotnosti studentů středních škol
Miroslav Jobák