Margarita Bizyanova

Diplomová práce

Vstup firmy na zahraniční trh

Foreign Market Entry of a Company
Anotace:
V nynější době význam globalizace roste s vysokým tempem a roste i počet firem, které se snaží expandovat na nové trhy. Příkladem takové firmy je společnost IKEA, která má otevřené obchody již v 41 zemích světa. Proto úkolem této diplomové práce je navrhnout a posoudit vhodnost vstupu společnosti IKEA na další trh – trh Kazachstánu. Předmětem teoreticko-metodické části je vymezení teoretických znalosti …více
Abstract:
Nowadays the importance of globalization is increasing and number of companies seeking to expand into new markets is growing up. One of examples of those companies is IKEA, which has already opened stores in 41 countries. Therefore, the goal of this thesis is to propose and assess the appropriateness of entry of IKEA to a new market - the market of Kazakhstan. The subject of theoretical part is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2012
  • Vedoucí: Igor Nytra
  • Oponent: Vladimír Vidlák

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava