Ing. Karolína Jíchová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části popisuji jeho strukturu a návaznost jednotlivých částí. Marketingový plán obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT, stanovení cíle, formulaci strategie a marketingového mixu, navržení programu akčních opatření, jejich rozpočet a systém kontroly. Podle struktury marketingového plánu v teoretické …more
Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is the preparation of a marketing plan. In the theoretical section I describe its structure and the continuity of various parts. A marketing plan includes a marketing survey, situation analysis of a company, SWOT analysis, definition of goal, formulation of strategy and marketing mix, draft action plan, budget and control system. Following the structure of the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irma Macháčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management