Ing. Karolína Jíchová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části popisuji jeho strukturu a návaznost jednotlivých částí. Marketingový plán obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT, stanovení cíle, formulaci strategie a marketingového mixu, navržení programu akčních opatření, jejich rozpočet a systém kontroly. Podle struktury marketingového plánu v teoretické …viacAbstract:
The subject of the Bachelor thesis is the preparation of a marketing plan. In the theoretical section I describe its structure and the continuity of various parts. A marketing plan includes a marketing survey, situation analysis of a company, SWOT analysis, definition of goal, formulation of strategy and marketing mix, draft action plan, budget and control system. Following the structure of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q9wev/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irma Macháčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková -
Analýza konkurence na trhu kaváren
Eva Lakomá -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta