Redefining the teacher as a Performer – Isabel Cristina Mendoza Piedrahita
Isabel Cristina Mendoza Piedrahita
Diplomová práce
Redefining the teacher as a Performer
REDEFINOVÁNÍ ROLE UČITELE JAKO PERFORMERA
Anotace:
Redefining the role of the teacher in a community without exposure to arts on a daily basis, by using theatre workshops founded on the psychosomatic approach, permitted the participants to recognize and explore their personal creative resources, enriching their creativity and awareness of their physicality and responsibility in creating a safe and fruitful environment for teaching. This dissertation …víceAbstract:
Redefinování role učitele použitím divadelních dílen založených na psychosomatickém přístupu v komunitě bez divadelního povědomí umožnilo účastníkům ocenit a prozkoumat své vlastní kreativní schopnosti, vedlo k rozšíření jejich kreativity a uvědomění si své tělesnosti a zodpovědnosti za tvorbu bezpečného a plodného prostředí k učení. Tato dizertační práce analyzovala mezinárodní experiment, který testoval …víceKlíčová slova
psychosomatic approachKlíčová slova
awarenessKlíčová slova
kreativitaKlíčová slova
teachersKlíčová slova
workshopyKlíčová slova
reflections
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 9. 2017
- Vedoucí: Michaela RAISOVÁ
- Oponent: Hana MALANÍKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 11. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Práce na příbuzné téma
-
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard