“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku – Bc. Niki Cassolová
Bc. Niki Cassolová
Bakalářská práce
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
“Old versus New” - trends in marketing of a small and medium-sized enterprise
Anotace:
Bakalářská práce “Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku pojednává o trendech minulých let až po nejnovější trendy v marketingu. Hodnotí způsoby propagace v oblasti hotelnictví, gastronomie, mody a kosmetiky. Dále analyzuje firmy a jejich představy o reklamě a zaměřuje se také na koncové zákazníky např. zda používají slevové portály či rezervují pobyty přes internetové …víceAbstract:
Bachelor Thesis “old versus new”- marketing trends in small and medium enterprise talk about trends of past years up until newest ones. Suitable promotional techniques in areas like hotel management, gastronomy, fashion and cosmetics. Further on, it analyses firms and their perceptions of advertising, as well as focuses on the final consumers, e.g- do they use discounted options or reserve their stay …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/s02me/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CASSOLOVÁ, Niki. \textit{“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xluov/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Instagram jako nástroj marketingu
Karina Alakhverdova