“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku – Bc. Niki Cassolová
Bc. Niki Cassolová
Bachelor's thesis
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
“Old versus New” - trends in marketing of a small and medium-sized enterprise
Abstract:
Bakalářská práce “Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku pojednává o trendech minulých let až po nejnovější trendy v marketingu. Hodnotí způsoby propagace v oblasti hotelnictví, gastronomie, mody a kosmetiky. Dále analyzuje firmy a jejich představy o reklamě a zaměřuje se také na koncové zákazníky např. zda používají slevové portály či rezervují pobyty přes internetové …moreAbstract:
Bachelor Thesis “old versus new”- marketing trends in small and medium enterprise talk about trends of past years up until newest ones. Suitable promotional techniques in areas like hotel management, gastronomy, fashion and cosmetics. Further on, it analyses firms and their perceptions of advertising, as well as focuses on the final consumers, e.g- do they use discounted options or reserve their stay …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/s02me/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Jiří Jindra, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
David Čižmař -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Instagram jako nástroj marketingu
Karina Alakhverdova