Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o. – Bc. Jan Maixner
Bc. Jan Maixner
Master's thesis
Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s. r. o.
Multi-level marketing at Akuna CZ Inc.
Abstract:
Autor: Jan Maixner Název: Multilevel marketing společnosti Akuna CZ s.r.o. Práce soustředí poznatky jednotlivých distributorů společnosti, vyhodnocuje je a shromažďuje praktické zkušenosti pro nový školící systém, jehož cílem je postupné uvedení firemních produktů do všech domácností nejen v ČR, ale do všech zemí světa.Abstract:
ANNOTATION Author: Jan Maixner Title: Multi-level marketing Akuna CZ Inc. The work focused knowledge of distributors, collects and evaluates practical experiences for the new training system aimed at the gradual introduction of company products to all households, not only in CR, but in all countries.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qkolk/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Marek Hostina
- Reader: Ing. Lenka Procházková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Úspěšnost firmy na bázi Multilevel marketingu
Michal Dufek -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Nekalé praktiky v multilevel marketingu
Karolína Tomková -
Multilevel marketing v praxi
Petra Sloupová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Multilevel marketing ve firmě Oriflame
Martina Táborská -
Multilevel marketing
Jakub Trübenekr