BRYCH, Jiří. \textit{Věrnostní program jako marketingový nástroj}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xqlyz/.
BRYCH, Jiří. <i>Věrnostní program jako marketingový nástroj</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xqlyz/.
BRYCH, Jiří. Věrnostní program jako marketingový nástroj. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xqlyz/.
@MastersThesis{Brych2015thesis,
AUTHOR = "Brych, Jiří",
TITLE = "Věrnostní program jako marketingový nástroj [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-11-16]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Jindřich Kolek",
URL = "https://theses.cz/id/5xqlyz/",
}
@MastersThesis{Brych2015thesis,
AUTHOR = {Brych, Jiří},
TITLE = {Věrnostní program jako marketingový nástroj},
YEAR = {2015},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Jindřich Kolek},
URL = {https://theses.cz/id/5xqlyz/},
URL_DATE = {2024-11-16},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Brych
| jméno = Jiří
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Věrnostní program jako marketingový nástroj
| url = https://theses.cz/id/5xqlyz/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Jindřich Kolek
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-16
| poznámka =
| jazyk =
}}